Klanttevredenheidsonderzoek

vrijdag, 17 april 2015

Klanttevredenheidsonderzoek

Eind januari hebben alle contacten van InterExperts een uitnodiging voor ons klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. Er zijn altijd punten in onze dienstverlening die verbeterd of veranderd kunnen worden, en dat willen we graag op deze wijze onderzoeken.
Veel relaties hebben afgelopen maand de digitale vragenlijst ingevuld en aan ons geretourneerd.

Positief

Dat InterExperts op de goede weg zit, blijkt wel uit de vele de positieve reacties. Desondanks zijn er toch een aantal tips of wezenlijke verbeterpunten naar voren gekomen. We gaan er de komende tijd hard aan werken om deze aandachtspunten in onze organisatie en dienstverlening te verwerken.
De gelukkige winnaars van de VVV-bon, die onder de inzenders van de enquête werden verloot, worden door ons via de e-mail op de hoogte gesteld. De bonnen zijn inmiddels naar hen onderweg en wij bedanken iedereen voor het invullen van de enquête!

Contact opnemen?

InterExperts kan u helpen bij het oplossen van uw IT problemen. Met jarenlange ervaring bij grote én kleine bedrijven zijn wij een uitstekende dienstverlener met een no-nonsense aanpak! Neem nu contact met ons op! å

Trotse leverancier van o.a.

 
Bekijk meer van onze referenties! å