Nieuwsbrief februari 2010

vrijdag, 5 februari 2010

Nieuwsbrief februari 2010

Hierbij ontvangt u de tweede InterExperts-nieuwsbrief. Met deze nieuwsbrief willen we u kort informeren over activiteiten en marktontwikkelingen die voor u interessant kunnen zijn.

Veel leesplezier met deze nieuwsbrief.

Klantendag! Klantendag! Klantendag!

Op 26 maart a.s. organiseert InterExperts voor het eerst een klantendag. U kunt dan kennismaken met de unieke omgeving van de Van Nellefabriek en tegelijkertijd worden geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen. De deelname is niet alleen gratis, maar alle deelnemers ontvangen korting op een ticket voor het Novellcongres op 2 juni a.s. (www.novellcongres.nl). Een ticket kost u dan slechts € 110 i.p.v. € 159 ! En alsof dat nog niet voldoende is: de eerste 10 personen die zich inschrijven krijgen hun ticket voor het Novellcongres geheel GRATIS (!!). Ook de leveranciers GWAVA en SEP zullen aanwezig zijn en hun bijdrage leveren. U krijgt dan de gelegenheid om directe vragen te stellen aan deze leveranciers over hun producten!

Het voorlopige programma:

09:30 Welcome, coffee
10.15 introduction followed by GWAVA product overview
11:00 Zenworks Application Virtualization
11:45 Coffee, drinks
12.05 Retain – email archiving
12:50 Lunch
13:40 Reload – email backup
14:25 Coffee, drinks
14:50 GroupWise datasync engine
15:30 Closing speech
15:40 Drinks

Aanmelding is heel eenvoudig via een email naar klantendag@interexperts.nl.

Supportcontracten

Elke organisatie heeft een andere ondersteuningsbehoefte op het gebied van ICT. Daarom heeft InterExperts een aantal supportcontracten ontwikkeld met een modulaire opbouw. Zo kan er bijvoorbeeld worden gekozen voor ad-hoc ondersteuning of voor een urgency-onsite overeenkomst, voor remote beheer of telefonisch support. Kortom: voor elk wat wils. Een overzicht van de contractmogelijkheden wordt u op verzoek toegezonden. Ook een afspraak voor een contract-op-maat is uiteraard mogelijk.

IBS: uw helpdesk!

Wij werken met ons online helpdesksysteem IBS. Daarin stoppen we alle probleemmeldingen van klanten en de uitgevoerde acties. Ook de bestede tijd wordt in het systeem vermeld. Verder bevat IBS documentaties, handleidingen, klantgegevens, enzovoort.

Als onderdeel van een helpdeskcontract kan een klant toegang krijgen tot de eigen probleemmeldingen en registraties.

Maar het systeem is ook te koop! Voor organisaties die een goed helpdeskpakket zoeken tegen een redelijke prijs. IBS heeft geen zware systeemeisen (een database en een webserver) en kan zowel intern als op internet worden ingezet.

Tips en trucs

Internet:
Sommige websites wisselen regelmatig van inhoud en uw browser (Internet Explorer, Firefox bijvoorbeeld) geeft soms de gegevens weer die afkomstig zijn van een vorig bezoek aan deze website. Om altijd de meest actuele gegevens te krijgen:

  1. Laadt de gewenste webpagina
  2. Klik nu op F5 (verversen), of Ctrl-F5 (geforceerd verversen)

Wist u dat...

... u voor Windows 7 een PC nodig heeft met minimaal 2 Gb geheugen? Dit geldt zeker als er gebruik wordt gemaakt van de zogenaamde XP-modus.

... Frank Korpershoek en Jeroen Bannink behoren tot de eerste ZCM gecertificeerden in Nederland en daarvoor via Twitter door Novell werden gefeliciteerd?

... wij de websites die we maken voor klanten hosten op eigen webservers in een datacenter?

Contact opnemen?

InterExperts kan u helpen bij het oplossen van uw IT problemen. Met jarenlange ervaring bij grote én kleine bedrijven zijn wij een uitstekende dienstverlener met een no-nonsense aanpak! Neem nu contact met ons op! å

Trotse leverancier van o.a.

 
Bekijk meer van onze referenties! å