Status van uw helpdeskmelding en andere verbeteringen

vrijdag, 17 april 2015

Status van uw helpdeskmelding en andere verbeteringen

Begin dit jaar heeft InterExperts een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Eén van de zaken die meerdere keren door deelnemers geuit werden, was onduidelijkheid over de status van uw melding bij de helpdesk. Hier brengen wij graag verbetering in.

Voortaan ontvangt u, wanneer u contact opneemt met de helpdesk, standaard per e-mail een voortgangsmelding. Ongeacht of u een supportcontract heeft of niet. U kunt dit vergelijken met een dossiernummer waaronder uw supportvraag bij ons in het systeem staat. Zodra wij met uw vraag aan de gang gaan, krijgt u een e-mailbericht van ons en ziet u exact wat de status van uw supportverzoek is.

Een ander aspect dat uit de enquête naar voren is gekomen is het digitaal ontvangen van facturen. We zijn momenteel bezig om de mogelijkheden te inventariseren en streven ernaar om dit zo snel mogelijk beschikbaar te maken.

Nogmaals bedankt voor uw input en we houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen!

Contact opnemen?

InterExperts kan u helpen bij het oplossen van uw IT problemen. Met jarenlange ervaring bij grote én kleine bedrijven zijn wij een uitstekende dienstverlener met een no-nonsense aanpak! Neem nu contact met ons op! å

Trotse leverancier van o.a.

 
Bekijk meer van onze referenties! å